Przychody za I kwartał roku obrotowego 2021/2022.

INTERSPORT Polska S.A. z siedzibą w Cholerzynie („Spółka”, „INTERSPORT”) informuje, że według wstępnych
szacunków w I kwartale roku obrotowego 2021/2022 tj. od 1 kwietnia do 30 czerwca 2021 r., łączne przychody
netto ze sprzedaży Spółki wyniosły 50 307 tys. zł i były wyższe o 42,8 proc. w stosunku do analogicznego okresu
ubiegłego roku (było: 35 233 zł). Masa marży 14 043 w odniesieniu do I kwartału roku obrotowego 2020/2021
wzrosła o 80,4 proc.

Na łączne przychody ze sprzedaży wypracowane przez Spółkę w I kwartale roku obrotowego 2021/2022 pozytywnie
wpłynęła zmiana strategii Spółki w zakresie polityki handlowej oraz komunikacji marketingowej. Zdecydowanie
głównym czynnikiem sukcesu jest konsekwentna poprawa marży do poziomu 45,3 proc (wzrost 9,0% p.p. w
odniesieniu do I kwartału roku obrotowego 2020/2021) w obu kanałach sprzedaży.

W okresie od 1 kwietnia do 30 czerwca 2021 r. Spółka wypracowała rok do roku:
a) w ujęciu LFL tj. na bazie porównywalnych sklepów obrót 23 294 tys. zł, marża 10 908 tys. zł, dynamika do
analogicznego kwartału poprzedniego roku obrotowego (było: obrót 18 871 tys. zł, marża 7 193 tys. zł ), obrót
wzrósł o 23,4 proc., marża wzrosła o 51,6 proc.
b) sprzedaż realizowaną za pośrednictwem kanału internetowego („e-commerce”). Obrót 5 847 tys. zł, marża 2
283 tys. zł, dynamika do analogicznego kwartału poprzedniego roku obrotowego (było: obrót 5 000 tys. zł, marża 1
463 tys. zł ), obrót wzrósł o 16,9 proc., masa marży wzrosła o 56,0 proc.


Załączniki
sport to the people