Skład

Nowy podział obowiązków członków Zarządu (od dnia 1 stycznia 2020 r.):
  • Prezes Zarządu Artur Mikołajko - Dyrektor Zarządzający ds. Finansów, Księgowości, Komunikacji, RI i HR  
  • Wiceprezes Zarządu Marek Kaczmarek - Dyrektor Operacyjny ds. Sklepów, Rozwoju, IT i Logistyki
  • Wiceprezes Zarządu Szymon Dąbrowski  - Dyrektor Handlowy ds. Zakupów, Sprzedaży, Marketingu i E-Commerce
Pan ARTUR MIKOŁAJKO -  jest założycielem firmy Intersport i jednocześnie pełni funkcję prezesa zarządu od 1989 roku. Artur Mikołajko jest absolwentem Politechniki Krakowskiej. W latach 1998 – 2005 pełnił również funkcję wiceprezesa zarządu w firmie „Outdoor Sports”. Jest członkiem Rady Fundatorów Krakowskiej Fundacji Żeglarstwa, Sportu, Turystyki „Hals”.  Artur Mikołajko posiada bardzo bogate doświadczenie w branży sportowej, od strony biznesu, jak również praktyki - jest pasjonatem narciarstwa i żeglarstwa, m.in. dowodził jako kapitan wyprawą żeglarską wokół Przylądka Horn oraz Spitzbergenu.

Pan MAREK KACZMAREK - jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego (kierunek: Zarządzanie i Marketing)  oraz Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu. Menedżer poziomu strategicznego i operacyjnego od 20 lat zajmujący  się zarządzaniem w firmach, które prowadzą sprzedaż na rynku detalicznym w Polsce oraz Europie, na rzecz liderów w swoich branżach tj: (NATURA, MATRAS, VOBIS, NEOET, SUNSET SUITS). Tworzył i jednocześnie realizował z sukcesem strategie wspierające  rozwój firm, poprzez dostosowywanie procesów biznesowych do obowiązujących trendów, standardów i oczekiwań klientów. W trakcie kariery zawodowej wyspecjalizował się w przeprowadzaniu procesów naprawczych małych i średnich przedsiębiorstw w kluczowych obszarach biznesu (zarządzanie salonami sprzedaży, logistyka, wdrażanie systemów ERP).

Pan SZYMON DĄBROWSKI - jest absolwentem Uniwersytetu Gdańskiego na kierunku socjologia. Ukończył studia podyplomowe z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi na Politechnice Gdańskiej oraz z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem na jednolitym rynku europejskim w SGH. Całą karierę zawodową związał z branżą handlową zajmując stanowiska w obszarach zakupowych, sprzedażowych, rozwojowych i marketingowych. Posiada szerokie doświadczenie w zarządzaniu dużymi sieciami sprzedaży w Polsce i za granicą oraz sprzedażą w modelu omnichanel. Przygotowywał i wdrażał szereg strategii i rozwiązań optymalizacyjnych i rozwojowych. Z kategorią artykułów sportowych związany od 2016 roku jako Dyrektor marki SIZEER, wcześniej między innymi Dyrektor Sprzedaży w spółkach TCHIBO Warszawa i TAKKO Fashion Polska.

sport to the people