I kwartał 2018



W I kwartale 2018 roku Spółka wypracowała zysk brutto w wysokości 735 tys. zł, czyli o 4,4% więcej w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku (było: 704 tys. zł) i odnotowano EBITDA na poziomie 2.553 tys. zł (była: 2.407 tys. zł), czyli w 6,1% więcej rok do roku.

W I kwartale 2018 roku odnotowano rok do roku wzrost sprzedaży o 7,8% w ujęciu LFL, czyli na bazie porównywalnych sklepów, zaś łączne przychody netto ze sprzedaży wyniosły 48 468 tys. zł, czyli o 0,3% więcej w stosunku do analogicznego okresu 2017 roku (było: 48.331 tys. zł).

Największe wzrosty sprzedaży osiągnięto w grupach towarowych: turystyka, narciarstwo (tekstylia i sprzęt) oraz team sport (piłka nożna).

Sieć INTERSPORT Polska w I kwartale 2018 r. prowadziła sprzedaż w 30 sklepach własnych, a powierzchnia handlowa Spółki była mniejsza rok do roku o 9%.


Załączniki
sport to the people