INTERSPORT 2.0 w Krakowie

INTERSPORT 2.0 w Krakowie

14 marca br. sieć INTERSPORT Polska uruchomiła nową odsłonę sklepu w Galerii Krakowskiej i zaprosiła klientów do nowego świata INTERSPORT 2.0. To pierwszy w Polsce salon zbudowany w oparciu o technologię przyszłości według nowej koncepcji Grupy INTERSPORT.

Sieć INTERSPORT stanęła przed dużym wyzwaniem, jak odnaleźć się jako sprzedawca detaliczny w zdigitalizowanym środowisku. Odpowiedzią na to jest koncepcja sklepów INTERSPORT 2.0, która ma wprowadzać klienta do nowego świata i budować markę jutra z którą klienci będą chcieli spędzać czas - FILM WITAMY W ŚWIECIE INTERSPORT 2.0

14 marca br. miała miejsce oficjalna odsłona sklepu INTERSPORT 2.0 w Galerii Krakowskiej - najbardziej prestiżowego centrum handlowego w  Polsce - z udziałem znamienitego grona przedstawicieli największych marek sportowych na świecie. „Galeria Krakowska to największy obiekt handlowy w centrum Krakowa. Bardzo się cieszę, że pierwszy salon INTERSPORT w koncepcie 2.0 w Polsce został otwarty właśnie tutaj. Przebudowa sklepu i wprowadzenie do niego nowych technologii wpisuje się w strategię działań i rozwoju naszej Galerii. Jestem pewien, że klienci docenią zmiany i będą odwiedzać salon równie chętnie, jak dotychczas” – mówi Jarosław Szymczak, dyrektor Galerii Krakowskiej.


Projekt zmierzający do uruchomienia pierwszego w Polsce sklepu INTERSPORT 2.0 został zrealizowany w bardzo krótkim czasie, ściśle współpracując z Zespołem INTERSPORT International Corp. oraz NIKE EUROPE.
„Galeria Krakowska raises the bar in Polish sporting goods retailing and is a bold statement for the new positioning of INTERSPORT Polska in the market firmly anchored in services and performance, fully aligned with our Group Strategy.” – komentują przedstawiciele  IIC-INTERSPORT International Corp. GmbH.


Uruchamiając sklep INTERSPORT 2.0 projektujemy INTERSPORT jutra! Chcemy INSPIROWAĆ KLIENTA - poprzez spersonalizowane oferty i produkty, FASCYNOWAĆ - poprzez futurystyczne stacje testowe, interaktywne wyświetlacze dotykowe, ANGAŻOWAĆ - poprzez omnichannel. „INTERSPORT 2.0 - to nowoczesny sklep z niepowtarzalnym klimatem i oświetleniem, podzielony na strefy WOMEN, MEN i YOUNG ATHLETS w przyjaznej dla Klienta nawigacji! mówi Piotr Mierzwa Dyrektor ds. Rozwoju INTERSPORT Polska S.A. i jednocześnie koordynator projektu INTERSPORT 2.0.

W ciągu ostatnich pięciu lat konsumenci zmienili się bardziej niż w poprzednich 25 latach. Są bardziej wymagający niż kiedykolwiek wcześniej. Klienci stawiają przed nami bardzo wysokie oczekiwania. Transakcje muszą być natychmiastowe. Usługi i porady muszą być intuicyjne i spersonalizowane. Czas jest towarem - szybciej jest lepiej i wszystko musi być wygodne  z punktu widzenia konsumenta” - dodaje p. Artur Mikołajko Prezes Zarządu INTERSPORT Polska S.A.

To jednak nie koniec wspólnych projektów z IIC-INTERSPORT International Corp. W drugim kwartale 2019 roku planowane jest  wprowadzenie sieci INTERSPORT Polska S.A na platformę cyfrową GRUPY INTERSPORT.

 KONCEPCJA INTERSPORT 2.0

IIC INTERSPORT International wprowadził w 2017 r. nową globalną strategię tj. koncepcję sklepu detalicznego INTERSPORT 2.0, która ma być bardziej skoncentrowana na konsumentach i prowadzić model biznesowy Omnichannel Retail.  Oprócz inteligentnego procesu wertykalizacji w Grupie INTERSPORT, który obejmuje zarządzanie kategoriami, digitalizację wszystkich punktów sprzedaży detalicznej i punktów kontaktowych (Data Exchange), która ma na celu wzmocnienie strategicznych relacji z globalnymi markami sportowymi i wzmocnić marki własne INTERSPORT.

 
Pierwsze sklepy pilotażowe wg koncepcji sklepu INTERSPORT 2.0 zostały otwarte w sierpniu 2017 r. Pod koniec 2017 r. wdrożono ponad 30 sklepów w 10 krajach. Na świecie w ciągu ostatnich 12 miesięcy koncepcja INTERSPORT 2.0 została już wdrożona w ponad 100 sklepach w 25 krajach. Teraz przyszła pora na INTERSPORT Polska, który w 2019 roku planuje uruchomienie dwóch takich sklepów w nowej odsłonie.

    

 

sport to the people