27 marca br. sieć INTERSPORT Polska otworzyła swój pierwszy sklep outletowy o powierzchni 398 m2 zlokalizowany w nowopowstałym centrum handlowym SILESIA OUTLET w Gliwicach przy ul. Rybnickiej 105.
Otwierając w Gliwicach pierwszy outletowy sklep o powierzchni 398 m2, sieć INTERSPORT Polska uruchomiła nowy dla Spółki kanał sprzedaży outletowej. INTERSPORT planuje prowadzić w tej lokalizacji wyprzedaże końcówek i starych kolekcji. W ofercie handlowej sklepu outletowego klienci znajdą asortyment tańszy o 30-70%. Nowy kanał sprzedaży ma na celu poprawę rotacji towaru oraz zmniejszanie stanów zapasów magazynowych.
„Nowo otwarty salon INTERSPORT w formule outletowej ma z jednej strony wpłynąć na poprawę rotacji towaru w naszych właściwych punktach sprzedaży z drugiej jednak, zgodnie z naszą długofalową strategią, ma sam stać się punktem dochodowym. Wejście w nowy kanał sprzedaży, a także otwarcie salonu w konwencji INTERSPORT 2.0, które nastąpiło w pierwszej połowie marca w Galerii Krakowskiej, są kluczowymi działaniami inwestycyjnymi zrealizowanymi przez Spółkę w I kwartale 2019 roku” - mówi Piotr Mierzwa Dyrektor ds. Rozwoju INTERSPORT Polska S.A.
Spółka planuje w najbliższym czasie uruchomienie drugiego sklepu outletowego o powierzchni około 412 m2, który zlokalizowany będzie w nowopowstającym centrum outletowym w Krakowie przy ul. Nowohuckiej.