W III kwartale roku obrotowego 2019/2020 Spółka osiągnęła wzrost obrotów e-commerce o 44,0% i wzrost sprzedaży hurtowej poza sklepami. Na bazie porównywalnych sklepów, Spółka odnotowała obroty niższe o 5,5% i jednocześnie poprawiła marżę procentową na sklepach o 3,2 p.p. W III kwartale roku obrotowego 2019/2020 powierzchnia handlowa sieci INTERSPORT Polska S.A. została ograniczona o 2,7% i wynosi obecnie 27.007 m2.
Narastająco od 1 kwietnia do 31 grudnia 2019 r. Spółka wypracowała łączne przychody netto ze sprzedaży w wysokości 159.529 tys. zł, czyli o 19,2% wyższe w stosunku do analogicznego okresu (było: 133.872 tys. zł). Dynamika sprzedaży za pośrednictwem kanału eCommerce wzrosła w tym okresie o 49,0% i stanowiła 6,2 % udziału w ogólnej sprzedaży detalicznej.
Przedstawione powyżej wyniki finansowe mają charakter szacunkowy, a ich obliczenia zostały dokonane według aktualnej wiedzy Zarządu. Publikacja ostatecznego raportu finansowego za III kwartał roku obrotowego 2019/2020 planowana jest 20 lutego 2020 r.