INTERSPORT Polska S.A. z siedzibą w Cholerzynie („Spółka”, „INTERSPORT”) informuje, że według wstępnych szacunków, w okresie od 1 lipca 2023 r. do 30 września 2023 r. Spółka osiągnęła w obu kanałach detalicznych przychody na poziomie 40.220 tys. zł czyli o 2,8% wyższe niż w analogicznym okresie ubiegłego roku (było: 39.112 tys. zł). Wzrost sprzedaży w kanałach detalicznych wynika głównie ze wzrostu sprzedaży w kanale internetowym, w II kwartale roku obrotowego 2023/2024 sprzedaż wyniosła 7.511 tys. zł co oznacza wzrost na poziomie 61,1% w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego (było: 4.663 tys. zł). Spółka osiągnęła łączne przychody ze sprzedaży w okresie od 1 lipca 2023 r. do 30 września 2023 r. w wysokości 52.279 tys. zł, czyli o 12,8% niższe w stosunku do analogicznego okresu (było: 59.924 tys. zł).
Narastająco w okresie od 1 kwietnia do 30 września 2023 r. Spółka osiągnęła w obu kanałach detalicznych przychody na poziomie 79.646 tys. zł czyli o 4,1% wyższe niż w analogicznym okresie ubiegłego roku (było: 76.480 tys. zł). Wzrost sprzedaży w kanałach detalicznych wynika głównie ze wzrostu sprzedaży w kanale internetowym, w I półroczu roku obrotowego 2023/2024 sprzedaż wyniosła 15.160 tys. zł co oznacza wzrost na poziomie 72,0% w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego (było: 8.812 tys. zł). Łączne przychody ze sprzedaży wyniosły 95.305 tys. zł, czyli o 18,5% niższe w stosunku do analogicznego okresu (było: 116.898 tys. zł).