Rynek artykułów sportowych w Polsce systematycznie wzrasta. Jednocześnie, brak wiarygodnych danych, nie daje podstaw do dokładnego określenia jego wartości. Rozwijająca się lokalnie infrastruktura sportowa w Polsce, łatwy dostęp do bogatej oferty sprzętowej, moda na aktywne spędzanie wolnego czasu i prowadzenie zdrowego trybu życia - zachęcają klientów do zmiany przyzwyczajeń oraz systematycznego zwiększania wydatków na sport i rekreację w budżetach domowych. Ze względu na słabą aurę zimową w ostatnich kilku latach, spadło zainteresowanie klientów sportami zimowymi na rzecz kategorii ogólno sportowych. Spółka jest członkiem największej na świecie grupy zakupowej zrzeszonej pod marką INTERSPORT i posiada dostęp do najlepszych ofert handlowych wiodących producentów. Zwiększa to znacznie jej przewagę konkurencyjną na polskim rynku i wpływa pozytywnie na stałe poszerzanie grona klientów lojalnościowych.
W Polsce sprzedaż artykułów sportowych koncentruje się wokół następujących kanałów dystrybucji: