IIC INTERSPORT international w 2017 r. wystartowało z nową globalną strategią, koncepcją sklepu detalicznego INTERSPORT 2.0, w celu pozostania bardziej skoncentrowanym na konsumentach, uruchomienia modelu biznesowego opartego na Omni-Channel-Retailing oraz bycia i utrzymania statusu najlepszego sprzedawcy detalicznego w mieście w kategorii Multi-Category-Specialist, aby świadczyć usługi Codziennemu-Sportowcowi.
Oprócz inteligentnego procesu wertykalizacji w grupie INTERSPORT, który obejmuje Zarządzanie Kategoriami, Digitalizację wszystkich punktów sprzedaży detalicznej i kanałów komunikacji, Wymiana Danych, która wzmacnia strategiczne relacje z globalnymi markami sportowymi i wzmacnia nasze Marki Własne INTERSPORT, IIC intensywnie pracuje nad opracowaniem nowej skalowalnej koncepcji sklepu.
Pierwsze sklepy pilotażowe w koncepcji INTERSPORT 2.0 zostały otwarte w sierpniu 2017 r. Do końca roku 2017 nowa koncepcja została wprowadzona w ponad 30 sklepach w 10 krajach.
W przyszłości sklepy będą odgrywały ważną rolę w budowaniu marki, sprzedaż detaliczna w sklepach stacjonarnych staje się coraz bardziej eksperymentalna, inspirująca, edukacyjna, wciągająca i stanowi najlepszą platformę, z którą nasi klienci mogą się połączyć w swoich społecznościach.
Dzięki nowej koncepcji INTERSPORT 2.0, INTERSPORT pozostanie miejscem docelowym dla entuzjastów sportu i będzie nadal oferować najlepsze usługi i porady dotyczące sprzętu sportowego, jednocześnie aktywując klientów i rozwijając się z uwzględnieniem ich potrzeb i zainteresowań.
Po wprowadzeniu nowej koncepcji sklepu INTERSPORT 2.0 w ponad 100 sklepach w 25 krajach w ostatnich 12 miesiącach, przyszedł czas na sieć sklepów INTERSPORT Polska.
Wiosną 2019 roku sieć INTERSPORT Polska otworzyła swój pierwszy sklep wg koncepcji INTERSPORT 2.0 w Galerii Krakowskiej w Krakowie !
Sklep INTERSPORT 2.0 zdobył I MIEJSCE w konkursie Retail Marketing Awards 2019, jako najlepszy sklep w branży.