INTERSPORT Polska S.A. z siedzibą w Cholerzynie („Spółka”, „INTERSPORT”) informuje, że według wstępnych szacunków, narastająco, w okresie od 1 kwietnia 2022 r. do 31 marca 2023 r. Spółka osiągnęła (a) łączne przychody ze sprzedaży w wysokości 240.229 tys. zł, czyli o 3,6% wyższe w stosunku do analogicznego okresu (było: 231.772 tys. zł) oraz (b) wypracowała marżę 83.297 tys. zł tj. o 5,1% wyższą w porównaniu do analogicznego okresu (było 79.262 tys. zł).
W IV kwartale roku obrotowego 2022/2023 tj. od 1 stycznia do 31 marca 2023 r., łączne przychody netto ze sprzedaży Spółki wyniosły 60.382 tys. zł i były niższe o 2,4% w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku (było: 61.888 tys. zł). W tym samym okresie Spółka zrealizowała sprzedaż za pośrednictwem kanału internetowego w wysokości 8.189 tys. zł tj. o 12,7% wyższą w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku (było 7.267 tys. zł).