Zmiana modelu zakupu marek własnych vs. podniesienie kapitału zakładowego.


Podstawa prawna
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.


W nawiązaniu do raportu bieżącego nr 30/2016 z dnia 5.10.2016 r., Zarząd INTERSPORT Polska S.A. z siedzibą w Cholerzynie („Spółka”) informuje, iż w związku z planowaną zmianą modelu zakupu towarów oznaczonych markami własnymi INTERSPORT na taki, w którym zakupy te realizowane będą bezpośrednio od INTERSPORT International Corporation z siedzibą w Bernie, w Szwajcarii - w wyniku czego Spółka oczekuje wzrostu realizowanej marży oraz wzrostu udziału marek własnych w sprzedaży ogółem - Spółka przewiduje potrzebę wzrostu zapotrzebowania na kapitał pracujący.

Z uwagi na strukturę bilansu Spółki, sfinansowanie przewidywanego wzrostu majątku obrotowego, jak również odbudowa kapitałów własnych Spółki, wymagają podniesienia kapitału zakładowego Spółki, co umożliwi również zwiększenie poziomu kredytu obrotowego.


Załączniki
sport to the people