Poprawa o 3,2 pp marży procentowej,

Poprawa o 3,2 pp marży procentowej,

W III kwartale roku obrotowego 2019/2020 tj. od 1 października do 31 grudnia 2019 r., Spółka odnotowała łączne przychody netto ze sprzedaży w wysokości 54.147 tys. zł, czyli o 12,2% wyższe w stosunku do analogicznego okresu (było: 48.246 tys. zł) – głównie ze względu na wzrost sprzedaży hurtowej.


Sprzedaż za pośrednictwem kanału eCommerce wzrosła w III kwartale roku obrotowego 2019/2020 o 44,0% i stanowiła 7,5% udziału w ogólnej sprzedaży detalicznej.

Obroty netto w ujęciu LFL (tj. na bazie porównywalnych sklepów) w III kwartale roku obrotowego 2019/2020 wyniosły 36.803 tys. zł i były niższe o 5,5 % w porównaniu do analogicznego okresu. Jednocześnie w tym okresie Spółka poprawiła marżę procentową na sklepach o 3,2 p.p. Główne wzrosty sprzedaży odnotowano w kategoriach: running, pływanie i fitness, zaś największe spadki w kategorii: narciarstwo sprzęt i turystyka.

Narastająco w okresie od 1 kwietnia do 31 grudnia 2019 r. Spółka osiągnęła łączne przychody netto ze sprzedaży w wysokości 159.631 tys. zł, czyli o 19,2% wyższe w stosunku do analogicznego okresu (było: 133.872 tys. zł). Sprzedaż za pośrednictwem kanału eCommerce wzrosła w tym okresie o 49,0% i stanowiła 6,2 % udziału w ogólnej sprzedaży detalicznej.

sport to the people